
Persoonlijk
Ik kijk niet snel ergens van op, kom mijn afspraken na, heb respect voor jou en je spullen, ben serieus maar heb ook humor en ben zorgzaam. Ik kan goed overzicht houden en plannen . Ik ben praktisch ingesteld, op zoek naar oplossingen en flexibel naar klanten toe.
Ik loop hard, maar niet al te fanatiek. Ik houd van lezen, vooral thrillers en detectives . Ik houd van quizzen en puzzelen, De slimste mens, Twee voor twaalf, Beat the champions, ook Wie is de Mol? mag ik graag kijken
.
Koken vind ik leuk, ik kan genieten van het zo af en toe organiseren van een feestelijk buffet . Ik ga graag naar een cabaretvoorstelling in het theater en houd van vintage-winkels.
Opruimen en ordenen, daar kan ik van genieten, maar ook bij mij slingert er wel eens wat rond. En soms kan ook ik moeilijk afstand doen van iets. Een kamer/keuken of kast praktisch en logisch inrichten, daar heb ik gevoel voor en vind ik leuk om te doen. En oh ja, strijken vind ik het meest vervelende klusje in huis.
Ik ben nu 58 jaar, heb opgroeiende kinderen gehad naast een parttime baan. Inmiddels zijn onze zoons het huis uit en heb ik ook meegeholpen met een verhuizing naar het buitenland en op kamers gaan .

Professioneel
Na mijn studie Geneeskunde heb ik ruim dertig jaar met plezier gewerkt in de preventieve gezondheidszorg met ouders en kinderen. Begin 2020 heb ik besloten om het roer om te gooien. Ik wil graag praktischer bezig zijn en mij inzetten om mensen een fijn (t)huis te bezorgen en meer grip op hun leven te krijgen.
In mijn privé-omgeving heb ik mensen geholpen met het creëren van fijne woonruimtes en gecombineerde thuis-/werk-/studeerplekken. Met als resultaat tevredenheid en voldoening bij hen en bij mij! Het leuke is dat je geregeld moet zoeken naar oplossingen om (kleine) ruimtes optimaal te benutten, zeker als je te maken hebt met verschillende woonfuncties. Het sorteren van spullen, uitzoeken en beslissen van wat weg kan en wat je wilt bewaren (en waar je de spullen wilt opbergen), dat zijn voor mij leuke uitdagingen. Daar wil ik ook jou graag bij helpen.
In het verleden heb ik collega’s ondersteund met het stellen van prioriteiten, planning van taken, wegwerken van achterstanden en zo gezorgd voor meer overzicht en rust.
Het plezier dat ik heb in het opruimen, ordenen en plannen en de voldoening die het geeft aan anderen, maakt dat het werk als professional organizer zo goed bij mij past.
Zo is “Organizing aan Huis” ontstaan.
Naast praktijkervaring heb ik trainingen gevolgd om goed beslagen ten ijs te komen: “Opleiding tot Professional Organizer voor Particulieren” en “Budgetcoaching voor organizers, coaches en hulpverleners”. Ik heb aanvullende en verdiepende trainingen gevolgd bij de School voor Organizing en volg regelmatig relevante webinars om mezelf te blijven ontwikkelen en bij te blijven in het vak.
Als professional organizer ben ik aangesloten bij de NBPO (Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers). Als klant kun je ervan uitgaan dat professioneel werken gewaarborgd is en dat vertrouwelijk en respectvol werken vanzelfsprekend is.
Mocht je mijn hulp kunnen gebruiken, bel of mail me gerust!
Volg mij op Instagram:
@Organizing_aan_huis (voor tips en inspiratie)
Vind mij op LinkedIn

Betekenis en symboliek
Dit icoon uit mijn logo staat voor mij voor de drieledigheid van mijn hulpaanbod: opruimen (groen), ordenen (oranje) en plannen (blauw), de drie werkgebieden: huis, administratie en agenda en het drievoudige doel: ruimte, overzicht en rust.
Maar ik zie er meer in: de cirkels verbeelden de stappen die je als klant maakt: grote of kleine, ieder heeft zijn of haar tempo. De kleuren geven de trajecten aan: blijf op het pad en blijf gefocust op je doel!
Tot slot: de draaiing van het icoon verbeeldt de beweging die ontstaat: elke stap brengt je verder en leidt je dichter naar je doel!
N.B. Alle foto’s op deze website zijn in eigen beheer gemaakt of afkomstig van Pixabay (vrij van rechten, met dank aan alle fotografen!). Geen van deze foto’s mogen zonder toestemming worden overgenomen.